Гарантійне обслуговування

Page of

Базова гарантія на когенераційні установки 2G Energy складає 1,5 роки з моменту продажу, 1 рік з моменту введення в експлуатацію, або 8 тисяч робочих годин – залежно від того, що настане раніше. Існує можливість збільшення зазначених термінів.

Гарантія поширюється на будь-які несправності, що виникли з вини виробника через допущені заводські дефекти або неякісні матеріали.

Гарантійні зобов’язання включають:

  • Безкоштовний ремонт або заміну деталей (включаючи вартість запасних частин та трудовитрат), визнаних дефектними заводом-виробником або його офіційним сервісним центром.
  • Компенсація витрат на самостійне усунення несправності, якщо на це було отримано схвалення офіційного сервісного центру 2G Energy.

Гарантійні зобов’язання виконуються за умови повного дотримання регламенту періодичних технічних обслуговувань та умов експлуатації, передбачених заводом-виробником.

Деталі та агрегати, замінені по гарантії, стають власністю офіційного сервісного центру 2G Energy.

Гарантія не поширюється на:

  • планове технічне обслуговування, періодичні перевірки та регулювання, а також фільтри, що підлягають заміні або обслуговуванню: масляний, повітряний, газовий, тощо.
  • заміну деталей, схильних до нормального зносу в ході експлуатації когенераційних установок: свічки, прокладки, ущільнення, ін.
  • наслідки ремонтних робіт або внесення змін до конструкції, здійснених без дозволу офіційного сервісного центру 2G Energy;
  • поломки внаслідок використання технічних рідин, запасних частин чи додаткового обладнання неоригінального виробництва або не схвалених заводом-виробником;
  • інші випадки, що не передбачені договірними зобов’язаннями або юридично не оформлені додатковими гарантійними зобов’язаннями, зокрема – на компенсацію непрямих або випадкових збитків, пов’язаних із несправністю та (або) простоєм обладнання під час ремонту.