Сервісний договір

Page of

Сервісний договір – повний пакет послуг із “одного вікна”

Дозвольте нам подбати про Вашу когенераційну електростанцію. Зосередьтеся на своїй основній справі.

Сьогодні ми готові запропонувати індивідуальний план сервісного обслуговування, що враховує всі особливості Вашої електростанції, такі як кваліфікація експлуатаційного персоналу Замовника та його готовність самостійно виконувати частину робіт із планового обслуговування; поточний стан модулів; інтенсивність експлуатації та вимоги до надійності обладнання.

Сервісний Договір визначає таку схему взаємодії, в результаті якої Замовник та СИНАПС заробляють. СИНАПС заробляє на явно необхідному Замовнику сервісі, що чітко вказаний у Договорі; а Замовник, оплативши цей сервіс, економить істотну суму завдяки збільшенню ресурсу газової електростанції та значному зниженню ймовірності аварійного простою обладнання.

Заощаджуючи мізерну суму на плановому обслуговуванні, можна втратити на кілька порядків більше.

Викличте спеціалістів нашого сервісного центру. Ми покажемо Вам на реальних прикладах роботу Сервісного Договору та мовою цифр доведемо його ефективність.

Види та вартість сервісних договорів

На вибір пропонується чотири варіанти сервісних Договорів:

  • Сервісна угода.
  • Договір на планове обслуговування.
  • Договір на планове обслуговування та ремонт.
  • Договір на експлуатацію.

Базові послуги, включені до кожного Договіру, можна доповнити різними опціями, що гарантує точну відповідність Сервісного Договору Вашим потребам.

Сервісна угода

В Сервісній угоді обумовлюються розцінки та умови постачання всього переліку витратних матеріалів та запасних частин, що можуть знадобитися під час експлуатації електростанції.

Крім цього, обговорюється вартість робіт сервісного персоналу СИНАПС щодо виконання планового профілактичного обслуговування обладнання когенераційної електростанції відповідно до рекомендацій заводу-виробника.

Додатково може бути обумовлено:

  • максимальний час реакції сервісного персоналу СИНАПС на виклик Замовника;
  • забезпечення цілодобового доступу до гарячої лінії служби екстреної допомоги.

Сервісна угода не містить жодних зобов’язань Замовника.

ПОРАДА:

  • Укладання сервісної угоди одночасно з договором на будівництво когенераційної електростанції дозволяє точно спланувати майбутні операційні витрати та, тим самим, різко підвищити інвестиційну привабливість проекту.
  • При розрахунку вартості трудовитрат використовуються стандарти часу, рекомендовані заводом-виробником. Навіть якщо реально механік витратить більше часу, ніж за нормативом, Замовник сплачує лише обумовлену в Сервісній Угоді суму.

Договір на планове (профілактичне) обслуговування

Цей тип договору включає все профілактичне обслуговування, необхідне Вашій електростанції. За встановлену низьку ціну, зафіксовану під час підписання.

Програма стандартного профілактичного обслуговування когенераційної електростанції на природному газі включає:

  • кожні 2 тисячі робочих годин: перевірку працездатності всіх систем, заміну масляного та повітряного фільтрів; перевірка зазорів клапанів; перевірка системи запалення; перевірка опору теплообмінника вихлопний газ/вода; перевірка/заміна фільтру газу; перевірка рівня кислоти в акумуляторних батареях; перевірка/заміна фільтра системи деаерації картера; а також інші роботи згідно регламенту;
  • кожні 10 тисяч робочих годин, на додаток до обсягу робіт кожних 2 тис.робочих годин: перевірка/чистка відкладень у турбокомпресорі з боку компресора та турбіни; перевірка осьового та радіального зазору (биття) турбокомпресора; ремонт (заміна ущільнень) водяного насосу;перевірка/ремонт стартера; перевірка/ремонт дросельної заслінки, карбюратора, турбо-байпасу; а також інші роботи згідно регламенту;
  • кожні 30 тисяч робочих годин, крім обсягу робіт кожних 10 тисяч робочих годин: ремонт (заміна ущільнень) масляного насоса; заміна головок циліндрів; заміна поршнів у комплекті; заміна гільз циліндрів; заміна шатунів із підшипниками; заміна розподільного валу та штовхачів; заміна вихлопного колектора та заслінок у вихлопному тракті; а також інші роботи згідно регламенту.

Додатково у Договорі може бути обумовлено:

  • допустимий час реакції сервісного персоналу СИНАПС на виклик Замовника;
  • навчання експлуатаційного персоналу Замовника;
  • виконання капітального ремонту;
  • менеджмент мастила: постачання свіжого та утилізація відпрацьованого мастила; проведення хімічних аналізів.

Цей сервісний Договір не включає:

  • можливі ремонтні роботи поза графіком планового обслуговування;
  • щоденний та щотижневий огляд, ведення операційного журналу та інші роботи, пов’язані з поточною експлуатацією;
  • гарантії певного коефіцієнта готовності обладнання (відносного часу, протягом якого обладнання справне та готове до роботи).

Усі роботи виконуються відповідно до вимог чинних в Україні законодавчих норм та правил (ДСТУ 3649-97), а також у суворій відповідності до приписів заводу-виробника.

ПОРАДА:

  • У разі достатньої кваліфікації експлуатаційного персоналу Вашої електростанції, він може самостійно виконувати програму профілактичного обслуговування в обсязі кожні 2 тисячі робочих годин, а також роботи із заміни мастила. Це дозволить на 15-20% скоротити витрати на планове (профілактичне) обслуговування. Самостійне виконання більш поглиблених профілактичних обслуговувань не виправдовує себе, оскільки для цього потрібен спеціалізований інструмент й особливі навички; крім того, буде знята гарантія на встановлювані вузли: поршні, гільзи, шатуни, головки циліндрів та ін.;
  • Планове обслуговування в офіційних сервісних центрах 2G Energy значно підвищить вартість Вашої когенераційної електростанції при її продажу або передачі в заставу.
  • Добросовісне виконання всіх рекомендацій заводу-виробника з експлуатації газопоршневих модулів значно підвищує надійність та ефективність роботи електростанції, знижує час простоїв обладнання для ремонтів.

 

Договір на планове обслуговування та ремонт

Цей Договір включає повний обсяг профілактичного обслуговування згідно з рекомендаціями заводу-виробника, а також весь обсяг позапланових обслуговувань (ремонтів), необхідних для підтримки електростанції у справному стані.

За встановлену низьку ціну, зафіксовану під час підписання, що розраховується на 1 робочу годину модуля.

У вартість Договору входять:

  • роботи сервісного персоналу, а також усі необхідні витратні матеріали для планового профілактичного обслуговування згідно з рекомендаціями заводу-виробника;
  • роботи сервісного персоналу, а також необхідні витратні матеріали, запасні частини, вузли та агрегати для виконання всіх необхідних ремонтів (позапланових обслуговувань) з метою підтримання електростанції у справному стан;

Додатково у Договорі може бути обумовлено:

  • гарантія працездатності (справності) когенераційної електростанції. У Договорі гарантується певний коефіцієнт готовності модулів (зазвичай від 92 до 95% і вище). Коефіцієнт готовності визначає, скільки часу протягом року модуль повинен перебувати у справному стані. При досягненні зазначеного у Договорі коефіцієнту готовності, власник отримує обумовлену компенсацію;
  • допустимий час реакції сервісного персоналу СИНАПС на виклик Замовника;
  • навчання експлуатаційного персоналу Замовника;
  • менеджмент мастила: постачання свіжого та утилізація відпрацьованого мастила; проведення хімічних аналізів.

Цей сервісний Договір не включає щоденний та щотижневий огляд, ведення операційного журналу та інші роботи, пов’язані з поточною експлуатацією.

ПОРАДА

  • Договір на планове обслуговування та ремонт зводить експлуатаційні ризики Замовника до мінімуму: при будь-якій поломці ремонт буде проведено якісно, швидко та без додаткових витрат; а гарантія працездатності дозволить компенсувати збитки через простої обладнання під час ремонту.
  • Знову ж таки, за достатньої кваліфікації експлуатаційного персоналу Вашої електростанції, він може самостійно виконувати програму профілактичного обслуговування кожні 2 тисячі робочих годин, а також роботи із заміни мастила. Це дозволить знизити вартість сервісного договору на 10-15%.
  • Ми рекомендуємо такий вид Договору для тих Замовників, які купують когенераційне обладнання в кредит або лізинг, а також у випадках, коли неплановий простій обладнання призводить до серйозних збитків. Таким чином, що б не трапилося з електростанцією, Ви завжди зможете своєчасно погасити кредит та компенсувати збитки, заподіяні позаплановим простоєм когенераційного обладнання.

Договір на експлуатацію та ремонт

Цей Договір передбачає передачу всіх турбот, пов’язаних з експлуатацією електростанції, персоналу СИНАПС.

Ви можете бути впевнені, що з електростанцією має справу лише професійно підготовлений персонал, а її експлуатаційні характеристики – надійність, економічність, довговічність завжди будуть підтримуватися на вищому рівні.

У вартість Договору входять:

  • роботи сервісного персоналу, а також всі необхідні витратні матеріали для планового та позапланового технічного обслуговування;
  • гарантія працездатності (справності) когенераційної електростанції. У Договорі гарантується певний коефіцієнт готовності модулів (зазвичай від 92 до 95% і вище). Коефіцієнт готовності визначає, скільки часу протягом року модуль повинен перебувати у справному стані. При досягненні зазначеного у Договорі коефіцієнта готовності, власник отримує обумовлену компенсацію;
  • менеджмент мастила: постачання свіжого та утилізація відпрацьованого мастила; проведення хімічних аналізів;
  • експлуатація електростанції у повній відповідності до чинної української нормативно-правової бази;
  • ведення операційних журналів, виконання інспекцій та візуального огляду станції, документування подій та планування

ПОРАДА

  • Договір на експлуатацію та ремонт дозволяє власнику електростанції «забути» про її експлуатацію, за винятком лише забезпечення постачання паливного газу.
  • Ми рекомендуємо такий вид сервісного Договору для Замовників, основний бізнес яких не пов’язаний з експлуатацією промислових об’єктів, наприклад власникам торгових та офісних центрів, лікарень, аеропортів.

Індивідуальні сервісні договори

Як уже згадувалося, базові послуги, включені до будь-якого з Договорів, завжди можна доповнити потрібними опціями та забезпечити точну відповідність Сервісного Договору Вашим потребам.

Значна частина робіт із планового обслуговування може виконуватись місцевим експлуатаційним персоналом (за його достатньої кваліфікації).

Крім того, до складу робіт за Договором ми рекомендуємо включати планове обслуговування допоміжного обладнання, задіяного в роботі електростанції: такого як система газопідготовки при роботі на шахтному, коксовому або біогазі, пікові котли, факельна система тощо.

Що ще Вам потрібно знати про Сервісний Договір?

На який період може бути укладено Сервісний Договір?

Договір може укладатись у будь-який момент і на будь-який період. Як правило, Сервісні Договори укладаються на період до середнього чи капітального ремонту.

Які види сервісних договорів можливі?

Крім зазначених вище стандартних Договорів, можливі індивідуальні Сервісні Договори, що обумовлюють, наприклад, участь експлуатаційного персоналу Замовника у плановому обслуговуванні, особливі умови гарантії працездатності електростанції.

Яким чином відбувається оплата за Сервісними Договорами?

Як правило, ціна Сервісного Договору прив’язується до 1-ї робочої години обладнання, й оплата проводиться згідно з фактичним напрацюванням електростанцією робочих годин за звітний період (зазвичай квартал).

Який коефіцієнт готовності (доступності) електростанції може бути гарантований?

Гарантія працездатності (справності) когенераційної електростанції забезпечується лише під час укладання Договору на планове обслуговування та ремонт або Договору на експлуатацію та ремонт.

При роботі на всіх видах газу СИНАПС гарантує та забезпечує коефіцієнт готовності обладнання 95% і вище на всіх видах газу та у всіх застосуваннях.

Яким чином може бути проведений середній та капітальний ремонт?

Середній ремонт проводиться кожні 30 000 робочих годин на місці і включає заміну головок циліндрів, поршнів, гільз, шатунів, розподільчого валу та інших елементів.

Капітальний ремонт проводиться кожні 60 000 робочих годин (або відповідно до графіку конкретного модуля див. розділ Продукція 2G). Він може проводитися або на заводі-виробнику в Heek, Germany, або шляхом заміни двигуна на аналогічний, що вже пройшов капітальний ремонт (або новий). У будь-якому випадку, на двигун після капітального ремонту поширюється така сама гарантія, як і на новий, і забезпечується ресурс 60 000 робочих годин до наступного капітального ремонту.

Більш детально процедуру капітального ремонту описано у відповідному розділі.

Чи є якісь обмеження на включення до Сервісного Договіру додаткового обладнання?

Як правило, до Сервісного Договіру може бути включено тільки те обладнання, яке було поставлене компанією СИНАПС. Проте, в рамках Договору на експлуатацію та ремонт пропонується експлуатація всього енергетичного комплексу.

Які варіанти навчання експлуатаційного персоналу Замовника можуть бути запропоновані?

У порядку зниження вартості (але не ефективності):

  • навчання спеціалістом-тренером 2G Energy на електростанції Замовника;
  • навчання експлуатаційного персоналу Замовника у центрі навчання на заводі-вирбнику у Heek, Germany;
  • навчання експлуатаційного персоналу Замовника фахівцями компанії СИНАПС у нашому офісі, на об’єкті Замовника та (або) на аналогічних діючих електростанціях в Україні.

Презентація побудованих та введених в експлуатацію Проектів когенерації, включаючи їхнє сервісне обслуговування, наведено  тут