Капітальний ремонт

Page of

Капітальний ремонт – можливі варіанти

У 99% випадків немає можливості зробити якісний капітальний ремонт газопоршневих двигунів великої потужності на місці. Це пов’язано з відсутністю спеціалізованих інструментів та верстатів, з необхідністю залучення широкого спектра вузькоспеціалізованого персоналу, дефіцитом вільного простору.

Крім цього, втрачається чудова можливість удосконалення конструкції двигуна та окремих його елементів, яка з’являється завдяки появі нових матеріалів та технологій.

У зв’язку з цим, 2G Energy пропонує 2 можливі варіанти виконання капітального ремонту газопоршневих двигунів, що дозволяють задовольнити як побажання Замовника, так і жорсткі вимоги заводу-виробника до якості ремонту, що проводиться:

  1. Капітальний ремонт двигуна у майстерні заводу-виробника 2G Energy;

Власник отримує свій відремонтований двигун, удосконалений до сучасного рівня розвитку технології. При оптимальному співвідношенні вартості та якості результату цей варіант характеризується великим часом простою електростанції.

  1. Заміна двигуна на такий же новий або на той, що вже пройшов капітальний ремонт на заводі-виробнику;

Цей варіант характеризується мінімальною вартістю та мінімальним часом простою електростанції, але вимагає проведення повторних пусконалагоджувальних робіт персоналом 2G Energy на місці інсталяції.

У будь-якому випадку, всі деталі, що зношуються, будуть замінені, а зібраний двигун ретельно перевірений на випробувальному стенді заводу-виробника.

Під час капітального ремонту у майстерні заводу-виробника проводяться наступні роботи:

  • картер: обстеження, чищення, при необхідності розточування отворів під підшипники колінвал, гільзи циліндрів, нові підшипники розподільчого валу;
  • колінвал: обстеження, за можливості повторного використання шліфування №1, №2;
  • демпфер вібрацій: новий;
  • корінні підшипники: нові;
  • розподільний вал: новий;
  • головки циліндрів: нові чи відновлені;
  • газорозподільний механізм: нові елементи;
  • шатуни: заміна, нові вкладиші;
  • поршні: нові у комплекті;
  • гільзи: нові зі скреперними кільцями;
  • зубчаста передача: нові підшипники, можливо нові шестірні;
  • масляний насос: капітальний ремонт;
  • насос води, що охолоджує: капітальний ремонт, для деяких серії новий;
  • масляний теплообмінник/фільтр: капітальний ремонт, новий фільтр;
  • вихлопний колектор: новий;
  • термоелементи: нові;
  • теплоізоляція вихлопного колектора: нова;
  • система запалювання: нова шина, нові котушки, нові свічки, блок запалювання;
  • газозмішувач (карбюратор): капремонт, для деяких серій новий;
  • дросельна заслінка, стартер: – капремонт у субпостачальника;
  • турбонагнітач: новий;
  • фарбування, оновлення документації, перевірка на випробувальному стенді.

ФАКТИ

Час простою:
Простій електростанції під час проведення капітального ремонту на заводі-виробнику 2G Energy коливається від 7 до 9 тижнів для різних серій машин. У разі заміни двигуна на відновлений (або новий) простій електростанції не перевищить 2÷3-х тижнів.

Гарантія:
на двигун, що пройшов капітальний ремонт, встановлюється заводська гарантія 1 рік або 8000 робочих годин.